Her er en update:
- 21 dager igjen (OMG)
- Endelig, etter mye mas og latskap har Rine OGSÅ fått seg forsikring (den kosta 2100 mer enn Anniken sin. HA HA)
- Vi har funnet bosted i Peru. (The Point Hostel i Lima, google it)
- Mødrene våre møtte hverandre
- Snille mammaen til Anniken har lagd en sovepose til henne.. av dynetrekk =)
- Rine ser på håndall: hahahahahha. jeg ser på håndball på tv, også scorer norge, jeg begynte å klapppe!! DOOH
- Vi er begge en smule reduserte mens vi skriver dette.......
OG DET ER FIRMAFEST IDAG !!! ( bare for en av oss. mohahaha) Rine skal løpe etter Mira Craig og få autografen hennes. YES!
xoxo rash
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar